8. dubna 2013

Shirtnator, aneb probuďte svou kreativitu!


Nedávno jsem si brouzdala po blozích, jako to občas dělám a narazila jsem u Andy na článek o Shirtnatoru. 
 Jde vlastně o stránku, kde si můžete sami vyrobit jakékoli tričko chcete. S obrázkem, fotkou, kterou jste vyfotografovali, nápisem, či oblíbeným citátem. Je to jen na vás!
Dokonce není ani striktně dáno, že se musí jednat o triko. V nabídce je i mnoho dalších kousků oblečení a dokonce i doplňky a slušivé dárky jako plyšáci, hrnky, šály, tašky, polštářky, placky, kryty na mobil, nebo roztomilé tílko pro vašeho pejska. A celý design je na vás!
Myslím si, že pokud nevíte, co dát někomu z rodiny k narozeninám, je to perfektní příležitost. Nenadřete se s dlouhým vyráběním a stále může být dárek osobní.
Já měla to štěstí, že jsem narazila na skvělou akci Tričko pro bloggera, díky které jsem si mohla sama vytvořit své triko snů.
Já, jakožto knihomol a filmomol, jsem si ihned vzpomněla na milion hlášek ze známých snímků a psaných děl.

Nakonec zvítězila Alenka v říši divů. Tedy spíše Kloboučník, který se mi jednoduše na vždy zapíše v paměti (Stejně jako Petr Pan, ale ten má moc dlouhé citáty :D). 




Nejprve jsem si našla tedy onen text. V mém případě to je výrok „Proč je havran jako psací stůl?“, protože mě naprosto okouzlil a myslím, že ještě jako 80letá babička s Alzheimerem si to budu pamatovat.
Poté jsem chtěla něco malého na záda, nebo rukáv a tak jsem zatoulala do galerie motivů Shirtnatoru, kde jsem takového malého havrana objevila. 


Po výběru vhodné barvy následuje konvenční velikost. Abyste neměli takové trápení, jako pomůcka slouží postavy tří dívek s jejich výškou a váhou a samozřejmě i fotkou, jak jim triko sedí, či naopak. 

Nadšená jsem byla i z možnosti prodlouženého trika, protože nerada nosím něco kratšího, kvůli nemocným ledvinám. Už se prostě v oblečení odkrývajícím záda necítím.

Určitě vám nákup na Shitnatoru doporučuji, protože to je nejen super možnost, je to i super kreativní nosit na sobě něco, na čem máte sami podíl a lidé z tohoto obchodu jsou velmi milý a ochotní :)
Už se těším, až mé triko dorazí!

6 komentářů: