3. června 2013

Trochu hudby do deštivých dní

Nemusím říkat, že jsou momentálně v naší republice povodně. Mimořádné zpravodajství, novinky na internetu, nebo facebook sledují snad všichni ( a kdo ne, určitě na můj blog nenarazí, takže by to nemělo smysl).
Je mi moc líto lidí postižených touto zkázou, protože od příbuzných vím, co to je. Stačí 20 cm a musíte vyhodit nábytek, podlahy, vymalovat a odklízet desítky kil bláta. O to horší, že voda kolikrát přichází ne v centimetrech, ale v metrech.
Pro ty, kteří zažívají to nejhorší nemůžu říct více, než, že držím palce, aby jste to ve zdraví přežili a škody byly co nejmenší.
No a těm ostatním přináším do deštivých dní trochu hudby, která aspoň nachvíli může zvednout náladu :)

Pink mám odjakživa hrozně ráda pro to, jaká je rockerka a jak upřímně vystupuje. Poslední dobou jsem si zamilovala mnoho skupin. Kromě Imagine Dragons to jsou Fun a právě jejich zpěvák, Nate Ruess, si v této písničce vedle zpěvačky zazpíval.


Pro změnu ani jednoho z těchto interpretů neposlouchám a popravdě neznám. Ale tahle písnička se mi hrozivě líbí, i když je milionkrát ohraná!

Není na to vsadit na starší klasiku se slony a dobrou náladou :)

O téhle písničce jsem si hrozně dlouho myslela, že je od mých oblíbenýcg Beatles. Když jsem zjistila, že je od The Turles, styděla jsem se... (ps. písnička, která asi 15x zazněla v různách epizodách Simpsonů. Kolikrát sakra koupili práva?)

Poslední pecka je od Placeba. Sice poněkud smutnější, ale i tak krásná a mě do depresí nepřivádí :) 


4 komentáře:

  1. Úžasné písničky.
    Také je mi líto těch všech lidí. Povodně jsou zlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je asi Paradise:) ale mě do krásné nálady přívádí Here comes the sun, protože tu písničku naprosto zbožňuju! jako všechny od nich:).. A Fun - Forever Young je taky úžasná:D a Simple Plan má sice smutnější některý, ale krásný a třeba Summer Paradise je úžasná,veselá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pěkně ses mi trefila do oblíbeného výběru:) beatles, simple plan, fun....miluju všechny :D

      Vymazat
  3. na tvoj blog som narazila iba nedávno ale zbožnujem ho ^_^

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat