4. března 2013

Procházím minovým polem mezitím,co usínám na vavřínech

Já se stydím psát něco o dnešku! Přišla jsem domů, hrála na pc miny...mimochodem teda vyhrála experta! Hip, hip hurá! Ale potom jsem unavená lehla a spala a spala a spala snad milion let. Okolí se už bálo, že se snad neproberu. Teď jsem udělala úkol a jdu spát zase. Pokud bych nevěděla, že příznakem spavé nemoci je i hubnutí, které se mi teda nějak vyhlo, tak bych si myslela, že mě ta okřídlená mrcha tse-tse někdy bodla a nevím o tom. To, že bydlím nějakou tu míli od Afriky, už nevadí, klidně mohla přijet v ovoci! 

2 komentáře:

  1. Tenhle nápis je nejlepší! :)
    A proti spaní většinou pomáhá nějaká pěkně hororvá, nebo smutná knížka :D Schválně to zkus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tu fotku ráda:)...zkusím,zkusím..ale spát tak láká

      Vymazat