1. března 2013

Odletíme na křídlech vážky

 Dnešek byl hrozivě náročný den! Společně s naší super-akční paní profesorkou a třema studentkama jsme vyrazily na pražskou konferenci projektu Respekt nebolí pod záštitou organizace Člověk v tísni. Hlavními hosty byla vrchní státní zástupkyně paní Lenka Bradáčová, která je poslední dobou spojována hlavně s kauzou zveřejnění platů jejích podřízených, což prý udělala z respektu k právu, jak se vyjádřila při diskuzi.
V Praze to bylo skvělý, Člověk v tísni, ač je neziskovka, připravil bohaté občerstvení, speciální hosty, workshopy a vůbec den plný zábavy, jenž mi opravdu hodně dal a jsem ráda, že jsem se sama zamyslela nad problémy kolem a dala mozku trochu zabrat.




2 komentáře:

  1. To muselo být určitě zajímavý :)
    A jinak ta fotka jestřába mi připomíná, že se to zase musím naučit.. A pak jich musím udělat hrozně moc!^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám všude :D budu muset udělat nový..tyhle už jsou šedý prachem :D

      Vymazat