4. května 2013

Film vs Kniha no 2! Máme tu párek Hostitelů

Nemůžu si pomoct. Stejně tak často, jako přemýšlím o Hostitelovi si pouštím i skupinu Imagine Dragons, která je s tímto filmem neodmyslitelně spjatá.
Ale dneska nesmím skončit u povídání o filmu! Máme tu Movies Vs Books meme a to znamená, že bych měla být "profesionálně" objektivní (haha :D) a neopomenout ani knižní předlohu od Stephenie Meyerové.

A já na tu knihu vážně nezapomenu! Nejen proto, že to je krajně neslušné, ale i proto, že mě jí Meyerová hodně příjemně překvapila! Na Twilight ságu jsem koukala, četla všechny díly a nejsou špatné, to ne, ale jedná se, podle mě, o takový vycucaný příběh pro malé holčičky. Jediné velké plus, které mi ta sága přinesla je označení "bellovský komplex", jenž se hodí na větsinu ufňukaných dívek.

Jako první jsem Hostitele četla. Začátek byl podivný, pak mi kniha přišla super, chvílema mě štvalo to, že sem si vlastně v mysli představovala holku, co mluví sama se sebou půlku děje. A když se objevil Ian? Rozplývala jsem se :D

Bohužel první premiéry filmu jsem nestihla, čehož jsem ihned začla litovat, když ho všichni tak ohromně vychvalovali. Vážně jsem se na něj začala těšit! A poslední den dubna se poštěstilo a já ho vážně zhlédla! Musím říct, že to, jak znázornili postavy mě nadchlo. Nejvíc asi Jared a Ian. Melanie jsem si představovala víc sportovní, vyšší a potom nová podoba Vandy měla být blond (myslím), ale vůbec to nevadilo! Kromě začátku se moc tvůrci neodvrátili od děje a popisu, který Meyerová dala. A že byl milý, hezky vybavitelný a určitým způsobem kouzelný. Od propletených chodeb po obilí pěstované ve velikém komplexu jeskyně.

Hostitel mě překvapil a získal si mě jak knižně, tak filmově. (Ono i díky, že se chystal film,protože mě to donutilo přečíst knihu, co jsem měla rok v knihovničce).
Nelituji ani minuty čtení, nebo sledování. Určitě doporučuji :)
Film hodnotím 90% a knihu taktéž, jelikož bych nemohla dát jednomu z nich více :D

PS: Koukněte se na Hostitele, přečtěte Hostitele
PS2: Najděte si soundtrack, protože je nádherný :)
PS3:Připravte se, že se do těch postav zamilujete!

9 komentářů:

  1. Knížku jsem četla asi před rokem (možná i dýl) a film mě hodně překvapil (jakože ho vydají). Bohužel jsem se na něj do kina nedostali, hráli ho tu hrozně krátce a já měla nabitý týden a fakt nic nestíhala :/
    Upřímně se přiznám, že jsem na něj zapomněla, takže díky za připomenutí, jdu se po něm koknout. To víš - svaťák je nekonečnej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D no, ted budeš mít chvíli času a pak moc nervů s učením. Ale na Hostitele se v rámci odpočinku koukni:)

      Vymazat
  2. Máme to stejně!
    Ty postavy miluju!
    A ti herci!!
    Dokonalá kniha, dokonalý film :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som najprv čítala. Do polovice knihy sa mi zdala nudná, ale odkedy sa Melanie dostala do kolónie, nevedela som prestať. :D Čo sa týka filmu, tak som nebola spokojná s hercami - až kým som ich nevidela na plátne. To sami ešte aj Jared zapáčil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se podle ukázek herci taky nezdáli, ale skvěle zapadli do rolí :)

      Vymazat
  4. Já jsem ještě ani nečetla ani neviděla film,ale vybrala bych si asi film,jsem líná číst :D Počkám až bude film ke stažení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho měla taky stáhlej, ale pšt:D je to pěkný film, utekl mi děsně rychle, když jsem koukala.

      Vymazat
  5. Čítala som knihu aj pozerala film, no dávam prednosť knihe. Aj keď aj vo filme bolo pár srdcervúcich scén, kde som si poplakala.
    Bola by som rada. keby si navštívila môj blog http://fashionhappenss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat