12. května 2013

Swap - co to vlastně je?

Když jsem začínala blogovat, bylo zde miliony nových věcí. Mimo jiné i to, když jsem mezi články narazila na slovíčko swap. Anglicky jakž-takž umím, ale nějak jsem přesně nevěděla, jak tahle věc chodí.

SWAP je už podle názvu výměna balíčků (ozdobných krabiček) s určitou osobou, kterou si najdete na internetu podel blogu, na fóru a domluvíte se s ní např. na ceně nebo co má balíček obsahovat (kosmetika, sladkosti, přáníčka, knížky, doplňky, náušnice, cokoli, co vás napadne). Nemusí jít vždy jen o uplně neznámou osobu. Zkusit to můžete i s kamarádkou, nebo s oblíbenou bloggerkou. Swapovat můžete i s holkama ze zahraničí! Na stránce  http://www.makeupalley.com/ je sposutu zájemců a musí být super dostat dárečky z jiní země :)

Co bych já doporučila?
Zvážit toho, s kým budu swapovat, nejprve si promluvit, napsat a poznat tu osobu
Nejít do toho s někým, kdo nad vším ohrnuje nos - a že takových slečen jsem už na internetu potkala
Říct, co by se vám líbilo, co naopak vůbec
Nedarovat věci, které naleznete doma, ale dát si záležet nad tím, co by asi druhá uvítala
Být kreativní a vytvořit hezké obaly, psaníčka atd.
Přemýšlet tak,abyste obě byly spokojeny!


Ráda bych také nějaký swap vyzkusila, takže pokud máte zájem, dejte vědět :) 



                           

15 komentářů:

  1. Já bych se toho docela bála, nejen toho,že dostanu něco,co se mi prostě líbit nebude, ale že ani já se netrefim. Sice je to zajímavý,ráda čtu články se Swapama,je to takový milý překvapení,ale asi zůstanu u koukání. :D

    OdpovědětVymazat
  2. O swapu jsem se nedávno dozvěděla, další stránkou je votocvohoz.cz, kde se tomuto také mimojiné zabývají.

    A můžu říct, že mě to docela zaujalo, ale ještě jsem se k tomu neodhodlala, takže se případně hlásím jako první zájemce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby jsi chtěla, taky jsem k dispozici :D Bylo by kdyžtak fajn to nějak zkombinovat i s knihama.. klidně se ozvi O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ozvu se :) ne hnedka, nechám si tě tak trochu v záloze ( sakra, jsem vypočítavec :D ), ale z toho důvodu, že teď nestíhám a nepojedu do Ml. Boleslavy a nechci ti dávat jen šuntky z našich big city :D

      Vymazat
  4. Swapuju ráda, pokud to stojí za to. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Juj, swap toužím vyzkoušet, ale nechci se pouštět do vysokých cenových relací. Takže kdyby jsi chtěla něco levnějšího, tak se klidně ozvi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jestli máte rády překvapení, jděte směle do toho! Já to všem doporučuji, svůj zážitek se 2 swapy mám na blogu: http://zmrz-zrz.blogspot.cz/search/label/SWAP

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem strašně mockrát přemýšlela nad tím, že bych to zkusila, ale pak vždycky skončím na tom, že si radši koupím něco sama pro sebe :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. O výmenách vytlačených fotiek som už počula, o giveaways taktiež, ale toto je pre mňa novinka. O.o
    Musí to byť zaujímavé. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já o teda ještě nezkoušela, asi bych měla strach že druhé slečně vyberu něco, co by se jí nelíbilo, i když vím, že bychom si předtím řekly co ano a co ne :D a teda ten zahraniční swap zní fakt dobře! To musí být super dostat věci z cizí země :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jestli se ti ještě nikdo nepřihlásil, tak proč ne?
    Myslím, že se už nějaký ten pátek známe, tak bychom si snad nekoupili žádnou blbost. Kdyžtak dej vědět;)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdybys měla zájem, tak dej vědět. Ráda bych to zkusila (jsem hlavně pro knihy) ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavá věc, ještě jsem o tom nikdy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat