22. května 2013

Fotí, fotí stále jen



Nemůžu si pomoci, ale musela jsem si prostě zpívat tuhle super písničku! :D

9 komentářů:

  1. Krásné fotky ;)
    Z Karlíka mám raději tu s Verukou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já mám ráda všechny, ale tahle má super melodii :D

      Vymazat
  2. Máš krásný fotky:) a ta písnička je dokonalá!!!:D ale nejlepší je Willy Wonka, Willy Wonka vymyslel si tohle setkání...!:D:) a nejlepší je šeřík (y) ale mohla by si vyfotit kopretiny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!:) jojo, všechny jsou super! Kopretiny bych tejkla,ale nikde je nemáme :D

      Vymazat
  3. miluju Karlíka! :D a tvé fotky jsou boží, závidím tak krásné počasí

    OdpovědětVymazat
  4. vysmátej Buddha mi zvedl náladu :D

    (a velký like za všechny fotky, kdybych se měla rozhodnout, která se mi líbí nejvíc tak se nerozhodnu :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda:) já jich mám doma hned víc. Tohohle většího a pak dva malý.
      Děkuju!:)

      Vymazat
  5. Jůů, ta první fotka je krásná! :)) A toho Buddhu bych ti klidně vzala, ale tak, aby to karma neviděla :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. supeer fotky ;)!!

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat