11. května 2013

Kdopak zapomněl na Den matek? Přiznejte se

Ke dni matek jsem chtěla nakupovat dárečky již před 14 dněma, ale pak mi to přišlo příšerně brzo, protože jsem chtěla nějakou kytičku, nebo něco, co doma před maminkou neschovám. Bohužel pak se naskytly testy a jiné práce a potom jsme jeli na školní výlet, ze kterého jsem se včera vrátila a usla.
Doma jsem pro mamku měla jen čokoládu a přívěšek, takže jsem se rozhodla hledat mezi DIY věcmi.
Asi milionkrát jsem našla "obarvená růže", ale barvivo tedy doma nemáme. Šít se mi nic nechtělo.
Nakonec mi trklo! Mám starý rámeček a super zrcadlovku, takže jsme se s bratrem pěkně vyfotili, obarvila jsem rámeček červenou temperou, aby se hodil do obýváku a přestříkala lakem na vlasy, aby nešpinil.

Můj výtvor vám ukážu později, teď se dosušuje.
Místo toho tu neoriginálně mám jiné nápady, které jsem na netu našla a zalíbily se mi.

  1. Květina - sice si říkáte, že to je ohrané, ale prostě kytky nikdy neomrzí. Moje mamka má radši ty v květináči, protože vydrží. Pokud jste žádnou nekoupili, padl i nápad najít keříček lesních jahod, protože ty vypadají suprově (třeba v zelené nádobce), krásně kvetou a ještě přinesou i plody
  2. Květináč - Není to zase tak těžké a pokud bydlíte v domě, určitě nějakou barvu i na poslední chvíli naleznete 
  3. Knihy! - I nečtenáře nějaký ten příběh oslní. A pokud už nic nestíháte koupit, darujte jednu z vašich oblíbených knížek. Je to i osobnější
  4. DVD - co si budeme povídat, dnes se dají lehce vypálit a na jejich obal můžete i něco namalovat lihovkou a vypadá to krásně. 
  5. Srdce - Vše ve tvaru srdce se počítá nejen na Valentýna. Já nalezla tento návod : 
                                                      Jen potřebujete pevnou desku a asi i někoho, kdo vám do ní hřebíky zatluče
  6. Zážitek - A tím se myslí nejen projížďku na koni, či drahý let balonem. Vzít můžete mamky na procházku, nebo uvařit oběd
  7. Vlastní mýdlo - Potřebovat budete více starých kousků mýdla, nějaké formičky a větší a menší hrnec. Do většího dáte vodu a na to menší hrnec (vodní lázeň), nakrájíte mýdlo a dáte do menšího hrnce s třemi lžícemi vody. Dáte vařit a lžící se snažíte mýdla rozbít. Později to půjde lehčeji a musíte si dát i pozor, aby se nepřipálilo. Pak přidáte asi ještě lžíci, dvě vody, aby vznikla tvarovatelná hmota. Ztlumíte sporák a začnete dávat do formiček. Jo a ještě si dejte pozor na to, aby ve formičce nevznikaly bubliny :) 
A pokud jste už něco sehnali nebo vyrobili, co to bylo? :)

4 komentáře:

  1. Sakra:D
    Dárek ke dni otců jsem dělala ve čtvrtek před půlnocí a myslím, že se dnem matek to dopadne stejně:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nezapomněla jsem, ale díky tomu že mamka má za pět dní narozeniny, tak jsem ji (původně) nechtěla nic kupovat. Nakonec jsem ale byla vyslána (zcela násilně a nedobrovolně) do obchodu pro rohlíky a tam j koupila její oblíbenou Mílu. A mamce to stačilo.

    Ale to hřebíkové srdce vypadá zajímavě. Škoda, že jsem se sem dostala až dneska, jinak bych ho asi vyzkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba k těm narozeninám :)
      Já nakonec dala čokošku, přívěšek a ten rámeček s fotkou :)

      Vymazat