14. května 2013

Random randomíček za milion let!

Byli jste někdy na Chatroulette? Jestli ne, budte rádi! Jsou tam samý úchylové!:D

Nenamalovaní nenamalouni 

Ferdinand!



Školní výlety  jsou vždycky hrozně znavující

Tváří se to jak andělíček a přitom...!

Můj bráška bude jednou hroznej sexouš

Sestřenice už je mnou zkažená 

Z kočky se vyklubal kocour, místo Ťapky máme Ťapa

No comment! 

9 komentářů:

  1. Ten chat spolu někdy musíme zkusit :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrej plán! Když tam sedíš ve dvou není to tak divný a nevypadáš jako úchyl:D

      Vymazat
  2. Chatroulette jsem nezkoušela, ale mám to v plánu! :D Docela se na to těším! :D (P.S. viděla jsi, teď si enjsem jistá, jestli to byl videoklip, od Robbieho Williamse, jak tam projíždí chatroulette a zkouší, kdo ho pozná? :D Je tam i jedna Češka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pozor, je tam fakt hodně podivných lidí, kteří dělají podivný úchylný věci:D
      Joo, to jsem viděla :))mě by asi nenapadlo, že to je fakt on. Vzhledem k tomu, že někteří lidé umí dát přenos videa, co pouští na notebooku, takže tam byl snad desetkrát Justin Bieber atd :D

      Vymazat
  3. chatroullete som skúšala s kamarátkami :DDD Poriadne sme sa nasmiali, ale aj znechutili !!!!!:D:D

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. strašně ti to sluší a máš krásnou kočku a morče!. a na posledním obrázku je luxusní popisek!:D

    OdpovědětVymazat