3. května 2013

Me, Myself and I

Bláblábláblá..
Jak by řekla moje oblíbenkyně Lenka Láskorádová, jsem obyčejně neobyčejná a dneska mám takovou neskonalou touhu se předvíst.

Jaká jsem?
Šílená
Absolutně podivná
Nerozhodná
Nespokojená
Cílevědomá
Fantazírující
Nepochopitelná
Nepochopená
Odsuzující
Druhými odsouzená
Rýpavá
Zvědavá
Nepořádná

Co obvykle dělám?
Pokud se s někým hádám, vymýšlím jakékoli argumenty,abych měla pravdu
Pozoruji neznámé lidi a přemýšlím jací asi jsou a jaké mají životy
Prohlížím se v okýnkách aut a to i když tam někdo může sedět
 Dokážu nesnášet někoho nanejvýš den, pak mi ho je za to líto 
Tajně na zahrádce trhám květinya dávám je do pokojíčku
Pokoj uklízím jen, když se mi chce a nikdo mě nesleduje
 V zimě nosím vysoké podpatky a pak padám na ledu
Chodím o hodinách na záchod, abych se učesala
Když mě knížka nebaví, přeskakuji řádky
Když se chci učit, usnu
Spím na břiše


Oko malýho elfa!


 





10 komentářů:

  1. Jé, ty máš ale krásné vlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. božínku.. červený vlasy a zelený kukadla!! nejlepší kombinace :-*

    OdpovědětVymazat
  3. máš boží vlastnosti:3.. a vlasy a oči samozřejmě taky;)

    OdpovědětVymazat
  4. Trochu na pěst... možná, ale mám to obdobně, možná až na ty argumenty.. já pravost argumentů ctím :D ale mí přátelé si vymýšlí a z toho vznikaj konflikty - když jdu zapnout wikipedii, abychom našli pravdu a oni na mě křičí, abych to nedělala, protože ví, že se pletou :D a krásná jsi, když už teda všichni koukaj na vlasy, já to obměním za krásně plné a tvarované rty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zase nevymýšlím kraviny, ale když mě někdo hodně naštve, tak mu vyčtu všechno, co kdy provedl... a to neni ani snad už naschvál, ale taková obrana sama sebe, nevím.
      Díky:))

      Vymazat
  5. Jéé, tos mě pobavila, přišlo mi, jako kdybych to psala já :D
    Když se chci učit, usnu - no přesně můj případ! :D :)

    OdpovědětVymazat