20. května 2013

Pár fotek z foťálkova



Jednou vezmu foťák do ruky a fotím všechno! Od logického po abnormálně nelogické a od krásného po ošklivé.
Co vy fotíte nejradši?

11 komentářů:

  1. Nádherné fotky :-) nejvíc mě zaujala třetí :-) jsi šikovná. Já nejradši fotím zvířata a lidi :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) já mám taky ráda portréty, ale momentálně není koho :D

      Vymazat
  2. nejlepší fotka je tvoje kočka!:) a jiank já strašně ráda fotím makro, protože na to můj foťák stačí:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:)..já měla makro hrozně ráda když jsem začínala fotit v tý 5.,6. třídě. Ted mě částečně upustilo, protože jsem se moc uchylovala k motýlkům, včeličkám a kytičkám a byla ta už trochu nuda:D

      Vymazat
  3. Ty fotky s kočkou jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta čtvrtá fotka je nejlepší! A to na poslední fotce máš ještě ze základky jak jsme byli na výletě ne?:D
    A já poslední dobou nejraději fotím ovoce:D (nejvíc jahody, meloun, borůvky a maliny:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Koupila jsem si to na prvním stupni za 35 kč a líbí se mi to pořád hrozně moc:D

      Vymazat
  5. Strašně se mi líbí ta čtvrtá fotka, je nádherná!♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ja taky fotim rada detaily, okolo me to ale nikdo nechape:))
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první fotka pampelišky je úžasná!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat